Laat je vangen

Ik zie het aan hoe ze loopt. Ik zie het aan hoe haar schouders iets naar voren hangen. Ik zie het aan haar platte schoenen, waarin haar voeten wat naar binnen staan gedraaid. Ik zie het aan haar paardenstaart die ze aantrekt als ze zenuwachtig is. Ik zie het als ze mij weer ziet. Een blos op haar wangen verschijnt keer op keer. Ze blijft terughoudend om me te groeten. Maar ze weet dat het er ooit van zal komen. Er komt een dag dat ze ziet wat ik zie.

Ze ziet er vrolijk uit vandaag. Normaal ben ik er niet op maandag, maar ik wil haar verrassen. Ze stopt met praten als ze me binnen ziet lopen. Ik zie hoe ze gebaart dat ze het gesprek moet onderbreken. Met kleine stappen komt ze naar mijn tafeltje, het tafeltje waar ik iedere week mijn koffie drink. ‘Goedemorgen,’ zegt ze. Ik zie het nu, haar haren vallen losjes over haar schouders.
‘Goedemorgen,’ zeg ik.
‘Hetzelfde als altijd?’ vraagt ze.
‘Nee. Ik kom voor jou vandaag.’

Ik laat haar voor gaan. Ze kijkt achterom terwijl haar handen richting de paardenstaart grijpen die er niet is. Ze is zenuwachtig. Haar kakigroene broek sluit nauw om haar benen en door het witte werkshirt tekenen zich de bandjes van haar bh. ‘Waar gaan we heen?’ vraagt ze.
‘Ergens waar we samen kunnen zijn,’ zeg ik.
‘Waarom duurde het zo lang voor je me meevroeg?’ ze kijkt me indringend aan.
‘Het is leuk om naar je te kijken. Heb je naar mij gekeken?’
Ze bloost.

Nummer 23. Ik steek mijn sleutel in het slot van de groene voordeur. ‘Dus hier woon je?’
Ze kijkt omhoog naar de gevel met hoge ramen verdeeld in kleine vierkantjes. De deur zwaait open en ik gebaar haar naar binnen te gaan. De spanning tussen ons is veranderd, het is onwerkelijk dat ze hier nu is. Alsof ze thuis is schopt ze haar schoenen uit onder de kapstok. ‘Zal ik hier maar koffie voor je zetten dan?’ Lachend draait ze zich naar me toe: ‘Jij dacht zeker dat ik verlegen was?’

Totaal overdonderd trek ik mijn jas uit. Ik zie haar brede grijns dichterbij komen, en voordat ik het door heb hebben haar handen zich een weg onder mijn shirt gevonden. Ze duwt me tegen de muur en haar onschuldige lijf verandert in een lustig dier. Ze heeft me binnen vijf minuten tot haar prooi gemaakt, in mijn jacht heb ik me door haar laten vangen.

Opeens laat ze me los, stapt van me weg en met haar ogen seint ze me achter haar aan te komen. Hongerig naar haar lijf, haar jonge billen, haar steile haar, haar blanke huid, haar duizenden sproeten, haar vanillegeur, haar onschuld, haar grote ogen volg ik. Ze opent de woonkamerdeur. Ik hoor hoe ook onder haar voeten de houten vloer krakend beweegt. ‘Je weet niet wat je met me doet,’ fluister ik. Ze negeert me en begint zich op een afstand uit te kleden.

‘De gordijnen,’ mompel ik nog, terwijl ze me achterover op de bank drukt. Ze blijft voor me staan, laat haar hand tussen haar benen glijden. ‘Ik wil dat je onthoudt wat ik doe, want jij moet het straks exact zo doen,’ zegt ze. Geconcentreerd maar veel te geil kijk ik toe. Ze laat haar wijs- en middelvinger langs haar clit glijden. Ik hoor hoe nat ze is als ze bij zichzelf naar binnen gaat. Ik wil weten hoe ze smaakt, hoe ze ruikt, hoe warm ze is. Ik zie het aan haar gezicht, ze wil me. Ik zie het aan haar bewegingen, ze wil dat ik haar wil.

‘Goedemorgen?’Ik voel een dwingende hand op mijn schouder, en ik word teruggeroepen uit mijn droom. Haar paardenstaart hangt over haar schouder, ze kijkt me vragend aan. ‘Koffie. Ja, lekker. Een dubbele espresso graag. Twee zakjes suiker.’

Je hebt geen idee wat je met me doet…

 

Voor http://www.verhaaltjevoordedorst.nl schreef ik een extra verhaaltje. Deze presenteerde ik op het Felixtival, een cultureel festival in het Felix Meritis Amsterdam.

One thought on “Laat je vangen

Laat weten wat je ervan vindt!

